środa, 3 września 2014

Remont bez odpowiedniego sprzętu nie jest możliwy

Dzisiejszy wpis będzie całkiem z innej beczki niż poprzedni. Związany będzie z remontem jaki ostatnio przeprowadzałam w moim mieszkaniu. Było sporo wiercenia, a w zasadzie dopiero na ostatnią chwilę zorientowałem się, że nie posiadam wiertarki. A właściwie to mam wiertarkę, tyle, że nie u siebie, ponieważ pożyczyłem ją szwagrowi, który zapomniał mi jej oddać. Najgorsze, że szwagier przeprowadził się do innego miasta, a ja nie chciałem odkładać prac remontowych, skoro już przeznaczyłem na niego specjalnie weekend.





Postanowiłem więc znaleźć jakąś tanią wiertarkę, który mógłbym kupić specjalnie na potrzeby tegoż remontu. Wybrałem się więc do marketu budowlanego, w celu dokonania zakupu. Szczerze mówiąc nie znam się za bardzo na tym jakie marki są dobre itd., zdałem się więc głównie na doradztwo pana na dziale z tego typu sprzętem. Powiedziałem tylko czego oczekuję, tzn. że interesują mnie wyłącznie tanie wiertarki, więc jedynie o nich możemy porozmawiać. Nie przypuszczałem, że wybór będzie aż tak duży, na szczęście sprzedawca nie wymyślał, ani nie próbował mi niczego wciskać. Faktycznie jego obsługa polegała wyłącznie na doradztwie – dla mnie idealnie. Udało mi się kupić sprzęt w całkiem niezłej cenie, a przy tym nie zmarnować pół dnia na dokonywaniu wyboru, tak więc wróciłem do domu zadowolony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz